2010. december 19., vasárnap

Merenye télen

Ma kihasználva a friss hó és a napsütés ritka együttállását, leugrottam Merenyébe a nagy tölgyhöz. Más utat választottam mint eddig, próbáltam kihagyni a mocsaras erdősávot. A kerülő váratlan ajándékként egy kapitális mezei juhart eredményezett. 384-cm kerületével a második helyre kerül az országos listán (46.061107,17.699736):

Az erdei vízmosások, árkok befagytak, belepte őket a húszcentis hó. Gondosan kerülgettem a gyanúsan egyenletes felületeket. Már csak kőhajításnyira jártam a nagy fától, amikor a lankadó figyelem megbosszulta magát: térdig merültem a jeges vízbe. A hőmérséklet -12 fok, a nadrágom pár perc alatt keményre fagyott. Ha már itt voltam nem fordultam vissza, irány a fa. 10 kattintás után megadták magukat a frissen töltött elemek. Másik garnitúra nincs nálam, indulás hazafelé. Három kép:

Elhoztam a céges hd kamerát is kipróbálni, de csak ennyire futotta:

Nincsenek megjegyzések: