2009. november 14., szombat

Régi adósságok: Teklafalu, Tótújfalu, Bogdása


A közelünkben van néhány nagyszerű fa, amelyeket eddig nem látogattam meg. Bevallom, számomra izgalmasabb volt ismeretlen fák után kutatni, mint a már meglévőket felkeresni. Most adta magát az idő hogy elinduljak. Először Teklafalu nagyszerű legelőjén sétáltam egyet. A reggeli ködöt lassan eltüntette a kelő nap:

Aztán Tótujfalú hatalmas tölgye következett (697 cm). A lombja már csonka, évek óta nem növekszik. Elhanyagoltan, gazzal borítottan áll az út szélén:

Végül a bogdásai óriás. Kerülete kereken 750 cm. Gyorsabban gyarapszik mint a baki nagy fa, így egy-két éven belül a legnagyobb tölgyünk lehet. Sajnos itt is teljesen elhanyagolt a fa környéke, alatta hatalmas letört ágak, bodzabozót:

4 megjegyzés:

Hedvig írta...

Gyönyörűek az enyhén ködös képek!

Lukács Róbert írta...

Olyan szép volt mint a mesében. Sajnos mire beértem a szebb fákhoz el is tűnt a köd. Ilyenkor nagyon bánom hogy nincs egy normális fényképezőgépem :(

Hedvig írta...

Így is fantasztikus, pénteken egy rövid ideig nálunk is hasonlóak voltak a légköri viszonyok, de nem tudtam fényképezni. Tulajdonképp milyen géped van? Azt hittem, valami extra géppel fotózol.

Lukács Róbert írta...

Egy 45 ezer forintos Fuji S8000fd :)